Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomat) już od 250,00 zł.
Zwroty i reklamacje


Reklamacja usługi przewoźnika

Prosimy pamiętaj, aby sprawdzić paczkę tuż po jej odbiorze w obecności kuriera lub przy paczkomacie. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki poproś kuriera o spisanie protokołu albo zgłoś uwagę do przesyłki przy odbiorze w paczkomacie poprzez paczkomat lub aplikację. Przewoźnicy rekomendują zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru i dzięki temu Twoja reklamacja będzie zdecydowanie szybciej rozpatrzona.

Ewentualnie wyślij nam informacje niezbędne do złożenia reklamacji:

1. numer listu przewozowego,

2. nagranie video lub zdjęcia uszkodzonych produktów oraz samego opakowania,

na adres: sklep@aromatycznamama.pl.
Reklamacja produktu

Satysfakcja naszych klientów i najwyższa jakość oferowanych produktów stanowią podstawę naszej działalności. 
W celu złożenia reklamacji prosimy wyślij emailem podanym przy składaniu zamówienia:

1. numer reklamowanego zamówienia,

2. zdjęcia lub nagranie video,

3. opis przyczyny reklamacji,

na adres: sklep@aromatycznamama.pl

Zwrot zamówienia

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. , masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty prosimy skontaktuj się z nami mailowo sklep@aromatycznamama.pl lub telefonicznie: 507 160 554, aby przekazać numer zamówienia i listę zwracanych produktów. Uprzejmie informujemy, że możemy przyjąć zwrot produktów nie posiadających śladów używania.

Pozdrawiamy serdecznie
Zespół Aromatycznej Mamy

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium