Prosimy pamiętaj, aby sprawdzić paczkę tuż po jej odbiorze w obecności kuriera lub przy paczkomacie. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki poproś kuriera o spisanie protokołu albo zgłoś uwagę do przesyłki przy odbiorze w paczkomacie poprzez paczkomat lub aplikację. Przewoźnicy rekomendują zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru i dzięki temu Twoja reklamacja będzie zdecydowanie szybciej rozpatrzona.
Ewentualnie wyślij nam informacje niezbędne do złożenia reklamacji:
1. numer listu przewozowego,
2. nagranie video lub zdjęcia uszkodzonych produktów oraz samego opakowania,
Satysfakcja naszych klientów i najwyższa jakość oferowanych produktów stanowią podstawę naszej działalności. W celu złożenia reklamacji prosimy wyślij emailem podanym przy składaniu zamówienia:
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. , masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty prosimy skontaktuj się z nami mailowo sklep@aromatycznamama.pl lub telefonicznie: 507 160 554, aby przekazać numer zamówienia i listę zwracanych produktów. Uprzejmie informujemy, że możemy przyjąć zwrot produktów nie posiadających śladów używania.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.